Ga naar inhoud
InstagramLinkedInYouTubeE-mail
  • veelgestelde vragen
  • contact
GGZ Online Logo
  • Home
  • Over GGz Online
    • Waar staan we voor
    • Ons team
    • Partners
  • Behandeling
  • Aanmelden/Verwijzers
    • Zelf aanmelden
    • Verwijzers
    • Wachttijd en vergoeding
  • Vacatures
  • Home
  • Over GGz Online
    • Waar staan we voor
    • Ons team
    • Partners
  • Behandeling
  • Aanmelden/Verwijzers
    • Zelf aanmelden
    • Verwijzers
    • Wachttijd en vergoeding
  • Vacatures
  • Home
  • Over GGz Online
    • Waar staan we voor
    • Ons team
    • Partners
  • Behandeling
  • Aanmelden/Verwijzers
    • Zelf aanmelden
    • Verwijzers
    • Wachttijd en vergoeding
  • Vacatures

FAQ

  1. U bent hier:
  2. FAQ
  • Hoe veilig is GGz Online en hoe gaat GGz Online om met de privacy?

    Wij doen er alles aan om jouw gegevens te beschermen. Alle data worden versleuteld verzonden en versleuteld opgeslagen op goed beveiligde servers. Jij bent eigenaar van jouw dossier en je...

    Lees verder
  • Hoe tevreden zijn mensen over de behandeling bij GGz Online?

    De behandelingen van GGz Online krijgen een zeer hoog cijfer. Op Zorgkaart Nederland vind je de actuele tevredenheid.

    Lees verder
  • Moet ik zelf actie ondernemen voor mijn eerste afspraak?

    Nee, dit is niet nodig. Wij nemen contact met je op als we de verwijzing van de huisarts hebben ontvangen. Houd ook je SPAM mailbox in de gaten.

    Lees verder
  • Kan ik mijn oude behandelaar terug krijgen?

    We nemen elke nieuwe aanmelding aan op basis van capaciteit. Dus de kans is zeer groot dat je een andere behandelaar krijgt dan je eerdere behandelaar.

    Lees verder
  • Hoe kan ik mijn afspraak verzetten?

    Neem minimaal een volledige werkdag vóór je afspraak contact met ons op om je afspraak te verzetten. Dat betekent bijvoorbeeld dat voor een afspraak op maandag om 15.00 uur de...

    Lees verder
  • En is het contact warm en betrokken van online behandelaren?

    Uit onderzoek blijkt dat volledig online werkende hulpverleners heel warm en betrokken hun zorg kunnen leveren. En dat is ook onze ervaring! Lees ook eens de ervaringen van ex-patiënten op...

    Lees verder
  • Hoe kan ik mij aanmelden? 

    Hier lees je hoe je verwijzer je kan aanmelden of hoe je dat zelf kunt doen. Meer informatie over zelf aanmelden > Meer informatie over aanmelden door Verwijzers >

    Lees verder
  • Wat als ik mijn behandelafspraak niet (op tijd) afzeg?

    Als je niet op je afspraak komt, of als je de afspraak niet op tijd hebt verzet, beschouwen wij deze afspraak als 'no-show'. Het niet nakomen van afspraken of te...

    Lees verder
  • Waar kan ik naartoe met klachten of complimenten?

    Ben je niet volledig tevreden over onze dienst? Heb je een klacht? Of een compliment? Wil je ons feedback geven? Laat het ons weten! Neem contact met ons op via...

    Lees verder
  • Ik wil graag in behandeling, maar ik heb geen Nederlandse zorgverzekering.

    Heb je geen Nederlandse zorgverzekering  en wil je in behandeling bij GGz Online? Stuur  dan een e-mail naar info@ggzonline.nl. Samen kijken we dan naar de mogelijkheden.

    Lees verder
  • Heb ik een verwijzing nodig? 

    Als je je behandeling bij GGz Online vergoed wilt krijgen vanuit je zorgverzekering, is er altijd een geldige verwijzing van je huisarts nodig. Ga dus eerst langs je huisarts.

    Lees verder
  • Hoeveel behandelafspraken heb ik in een week?

    De behandeling die GGz Online biedt is hoog intensief. Dat betekent dat er meerdere behandelmomenten per week zijn. Vaak zijn dit drie of meer behandelcontacten per week. Meestal zijn er...

    Lees verder
  • Wat gebeurt er als ik in mentale nood geraak terwijl ik bij GGz Online in zorg ben?

    We hebben medewerkers die ook in de avond van ondersteuning kunnen voorzien. Meestal als iemand in hoge nood zit, dan intensiveren we alle contacten. Als toch de crisisdienst benaderd moet...

    Lees verder
  • Ik ben niet zo handig digitaal. Kan ik bij jullie toch een behandeling krijgen?

    Het is belangrijk dat je in ons e-health programma Karify en in Microsoft Teams kunt inloggen. De rest gaat vanzelf. Mocht je veel moeite ermee hebben? Dan hebben we administratieve...

    Lees verder
  • Hebben alle medewerkers van GGz Online een geheimhoudingsplicht?

    Voor al onze behandelaren geldt een beroepsgeheim. Je kunt hier meer lezen over het beroepsgeheim.

    Lees verder
  • Beschikt GGz Online over een privacy reglement?

    GGz Online is onderdeel van GGz Centraal. Wij hanteren het privacybeleid van GGz Centraal. Bekijk hier ons privacybeleid.

    Lees verder
  • Kan ik mijn afspraak verzetten?

    We hebben liever niet dat afspraken verzet worden. In het geval dat het echt niet anders kan, verzet dan je afspraak zo tijdig mogelijk. Maar doe dit minimaal één volledige...

    Lees verder
  • Wat als ik mijn afspraak voor intake niet (op tijd) afzeg?

    Als je niet komt en niets laat weten, krijg je een brief per e-mail van ons. Reageer je niet binnen 7 dagen op de brief? Dan sluiten we je dossier....

    Lees verder
  • Is online behandeling even effectief als face to face?

    Uit onderzoek blijkt dat online behandeling even effectief is als het vergeleken wordt met face to face zorg. GGz Online behaalt al jaren hele goede resultaten met volledige online zorg.

    Lees verder
  • In welke taal kan ik mijn behandeling krijgen?

    Een behandeltraject is in principe in het Nederlands of in het Engels. Sommige behandelaren spreken daarnaast ook nog andere talen.

    Lees verder
  • Ik ben in acute nood en nog niet in zorg, wat moet ik doen?

    Gaat het niet goed met je? En kun je niet wachten op het intakegesprek? Neem dan contact op met jouw huisarts. Zolang je nog geen intakegesprek hebt gehad, is jouw...

    Lees verder
  • Wat is Karify?

    Op het moment dat je wordt aangemeld bij GGz Online, ontvang je een e-mail om een account in Karify te activeren. Hiermee krijg je toegang tot onze online omgeving waar je kunt...

    Lees verder
  • Hoelang duurt de behandeling?

    De behandeling duurt gemiddeld drie maanden. De behandeling is hoog intensief. Dat betekent dat er meerdere behandelmomenten per week zijn. Meestal zijn dit drie of meer behandelcontacten per week.

    Lees verder
  • Kan ik mij opnieuw aanmelden als ik eerder in zorg ben geweest?

    We hanteren het beleid dat iemand zich niet binnen een jaar opnieuw kan aanmelden met dezelfde klachten. Behalve als er met jou andere afspraken zijn gemaakt bij je ontslag. Heb...

    Lees verder
  • Heeft GGz Online wachttijden 

    GGz Online heeft korte wachttijden. Je vindt hier onze actuele wachttijden

    Lees verder
  • Wordt mijn behandeling vergoed?

    Je behandeling wordt vergoed vanuit de Zorgverzekeringswet. GGz Online heeft met alle Nederlandse zorgverzekeraars een contract afgesloten. Voor iedere verzekerde in Nederland geldt een verplicht eigen risico. De hoogte van...

    Lees verder

COLOFON | DISCLAIMER | © GGz Centraal | All Rights Reserved | Design Ontwerpgroep Lale

Page load link
Onze website maakt gebruik van cookies. Functionele en analytische cookies plaatsen we altijd. Deze zijn noodzakelijk om de website goed te laten werken en het gebruik te kunnen meten. Bekijk onze > Privacy regels voor meer informatie. Er zijn ook cookies naar keuze om: Youtube-video’s te kunnen bekijken, Soundcloud Podcasts te beluisteren, Kaarten van Google Maps te weergeven. Door op ‘Accepteer’ te klikken ga je akkoord met het plaatsen van deze cookies. COOKIE-INSTELLINGEN Accepteer Afwijzen

Functionele Cookies

FUNCTIONELE COOKIES Cookies om de website te beveiligen: De website maakt gebruik van Functionele cookies. Dit doen we om de website te beveiligen tegen hack en spam pogingen (SecurityPro en Google reCAPCHA). Cookies om de website te analyseren: Met Google Analytics kunnen we de bezoekersgedrag op website analyseren. Hiermee kunnen we de website verbeteren en zorgen dat we goed vindbaar zijn.

Cookies van derden

We gebruiken cookies om ervoor te zorgen dat onze website zo soepel mogelijk draait. Desgewenst kun u deze uitzetten. Google Maps: Voor gebruik van (interactief) kaarten. YouTube: Om YouTube filmpjes te tonen op de website. Soundcloud: Om podcasts op de website af te spelen.
Ga naar de bovenkant