GGz Online is onderdeel van de GGz Centraal.  GGz Centraal biedt specialistische hulp aan mensen met psychische problemen in alle fasen van hun leven. Bij GGz Centraal werken bijna drieduizend medewerkers voor ruim 25 duizend cliënten per jaar.

Wij werken in netwerken binnen en buiten de organisatie. Nationaal én internationaal. Denk daarbij aan organisaties zoals Digizo, Kennisknooppunt Innovatie en digitale zorg GGZ en De Nederlandse GGZ

Netwerk Digitale GGz

 GGz Online is onderdeel van ‘het Netwerk digitale GGZ’. Een netwerk van digitale organisaties in de GGZ.  Zo kan GGz Online de digitale klantreis van patiënten optimaal houden wat betreft de wachttijd als wij een doorverwijzing ontvangen of mensen zelf doorverwijzen.

In het netwerk zitten belangrijke partners als Mindler, Solutalks, Amethist verslavingszorg, Altrecht, GGZ Drenthe, GGZ NHN, PsyQ, GGZ Eindhoven, HSK, GGZ Oost Brabant, GGZ Breburg, Jellinek online, Mentaal Beter online, ThubbleNPI online, Mediant, Tacton, Synaeda Online, Emergis, 113 Zelfmoordpreventie online en Sol-Psychotherapie.

E-Health Academy

 GGz Online is een van de grondleggers van de E-health academy. De E-health academy is een kenniscentrum dat onderzoek doet naar de werkzame elementen van e-health en naar de werkzaamheid van trainings-en adoptieprogramma’s. Door deze inzichten breed te delen leveren wij een belangrijke bijdrage om e-health effectief en grootschalig in te zetten in de GGZ. Dit doen we met zorgprofessionals uit de GGZ, onderzoekers, kennispartners en (e-health)leveranciers.

Technologische innovatie

GGz Online zet in de behandeling veel zorgtechnologie in. Ook werken we samen met diverse aanbieders van zorgtechnologie om de producten verder door te ontwikkelen. Belangrijke partners in deze zijn:

Ik ben er nog lang niet. Dat werd ook niet verwacht. Maar ik ben een heel eind in de goede richting geholpen en ik heb al het gereedschap meegekregen om het zelf af te maken.

Vragen & contact

 Heb je een vraag voor ons? Vul het contactformulier in en krijg binnen één werkdag een reactie. (Het contactformulier volgt zo snel mogelijk. Tot die tijd kun je je vraag per e-mail stellen.)